.
Cost transport doar 7 lei intre 11 aprilie - 11 mai

Termeni si conditii

BARHAT LASH SRL

INTRODUCERE

 

Mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul și produsele pe care le comercializăm prin intermediul magazinului nostru online aflat la adresa de internet https://www.barhat.ro/.

 

Vă rugăm să citiți acest document cu atenție. Acest document (denumit în continuare „Prezentul document”, „Contractul” sau „Termenii și Condițiile”) conține condițiile utilizării site-ului  https://www.barhat.ro/ (denumit în continuare „Site-ul”) și condițiile în care vă furnizăm produsele. Dacă doriți să plasați o comandă, trebuie să fiți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală - un contract între dumneavoastră și noi. Vă rugăm să citiți și Politica noastră de confidențialitate și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau de a plasa o comandă.

 

Dacă nu sunteți de acord cu oricare dintre prevederile de mai jos, vă rugăm să nu utilizați Site-ul.

 

Site-ul este operat de BARHAT LASH SRL, societate de naționalitate română cu sediul social în Jud. Ilfov, Oras Pantelimon, Str. Sf. Gheorghe, nr. 119-15, Constructia C1, înmatriculată în Registrul Comerțului București sub nr. J2020012921407, având codul fiscal RO43144352, e-mail office@barhat.ro.

 

Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor vânzărilor de produse efectuate de Companie prin intermediul Site-ului și sunt aliniați cu legislația română și europeană aplicabilă, inclusiv cu legislația comerțului electronic și reglementările privind protecția consumatorilor în contractele la distanță.

 

Vă recomandăm să citiți cu atenție acest document înainte de a plasa comenzi. Ne rezervăm dreptul de a actualiza sau modifica periodic Termenii și Condițiile, cu respectarea dispozițiilor legale, orice astfel de modificări urmând a fi publicate pe Site.

 

 

PREZENTUL CONTRACT. OBLIGATIVITATE. CONTACT

 

Caracter obligatoriu. Înțelegeți că atât prezentul contract, cât și toate politicile la care acesta face referire (e.g., Politică de confidențialitate, Politică privind utilizarea modulelor cookie) au caracter obligatoriu față de dvs. Prin plasarea unei comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul contract și politicile indicate.

 

Modificări și actualizări. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând site-ul nostru veți găsi cea mai recentă versiune a Termenilor.

 

Nu putem garanta faptul că orice produse care au fost incluse la un moment dat pe site vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

 

Contact. Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere la office@barhat.ro sau prin completarea formularului de contact și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

 

CINE SUNTEM?

 

Site-ul https://www.barhat.ro/  aparține BARHAT LASH SRL, societate de naționalitate română cu sediul social în Jud. Ilfov, Oras Pantelimon, Str. Sf. Gheorghe, nr. 119-15, Constructia C1, înmatriculată în Registrul Comerțului București sub nr. J2020012921407, având codul fiscal RO43144352, e-mail office@barhat.ro (în continuare „Compania”, „Vânzătorul” sau „Noi”)

 

Suntem o companie care se ocupă cu vânzarea online de produse pentru extensii de gene, bio-ondulare(permanent), laminare, microblading.

 

 

DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

 

Site-ul prelucrează date cu caracter personal furnizate de dvs. sau colectate din alte surse astfel cum am descris pe larg în Politica de confidențialitate.

 

Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația națională și europeană privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

 

Declarați, totodată, că toate datele personale și informațiile transmise către noi sunt corecte. În măsura în care datele nu vă aparțin, declarați că ați obținut acordul scris și prealabil al persoanei vizate ale cărei date le transmiteți către noi sau declarați că transmiteți datele în baza altui temei legal conform Regulamentului (UE) nr. 679/2016.

 

Este posibil să colectăm informații prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum adresa IP, detalii privind navigatorul sau dispozitivul utilizat. Dacă doriți să aflați mai multe informații, vă recomandăm să accesați și să parcurgeți Politica noastră privind utilizarea modulelor cookie.

 

ELIGIBILITATE

 

Pentru a putea plasa în mod legal o comandă pe site-ul nostru trebuie (1) să aveți peste 18 ani și/sau capacitate deplină de exercițiu; (2) să fiți de acord cu prezentul Contract; și (3) să ne furnizați informații de  identitate și de contact reale, complete și actualizate.

 

Vânzarea către minori. Site-ul nu vinde produse către minori. Dacă aveți sub 18 ani, vă rugăm să apelați la un părinte/tutore pentru a plasa comanda în numele dvs. sau pentru a autoriza plasarea unei comenzi.

 

REGULI PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI

 

Reguli. Prin accesarea, vizitarea, plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, promiteți să respectați următoarele reguli:

 

1. Veți folosi acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare.

2. Nu veți efectua nicio comandă falsă sau frauduloasă, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a anula comanda și informa autoritățile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.

3. Veți furniza informații reale, exacte, complete și actualizate.

4. Veți respecta drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site.

5. Nu veți desfășura niciun fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.

 

Consecințe. Ne rezervăm dreptul de a bloca accesul oricărui utilizator/client/vizitator care încalcă regulile de mai sus, de a anula comenzile, de a sesiza autoritățile competente pentru tragerea la răspundere administrativă/penală a oricăror fapte antisociale și de a ne adresa justiției pentru recuperarea în integralitate a oricăror prejudiciilor cauzate, prezente sau viitoare, inclusiv beneficiile nerealizate și cheltuielile de judecată (inclusiv onorariile avocaților).

 

ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

 

Data încheierii contractului. Contractul dintre dvs. și noi se încheie în momentul în care comanda dvs. este acceptată în mod expres de noi și veți primi, în acest sens, un e-mail în care vom confirma disponibilitatea produselor și livrarea. Mai multe informații despre modul de încheiere a contractului găsiți în Secțiunea „Plasarea Comenzii”.

 

Protecție. În măsura în care nu vom accepta comanda, dar dvs. v-au fost retrase sume de bani, vom proceda la rambursarea acestor sume în cel mai scurt timp.

 

Decizia ne aparține. Ne rezervăm dreptul de a decide, în mod unilateral și fără a preciza motivul, încheierea sau nu a unui contract de vânzare. Nu vom avea nicio răspundere față de dvs. în situația în care refuzăm să dăm curs unei comenzi. Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera către dumneavoastră numai după ce ați realizat plata tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare.

 

DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE NOASTRE

 

  1. Furnizarea produselor conform descrierii: Ne obligăm să furnizăm Clienților Produsele comandate, în conformitate cu descrierile, specificațiile și condițiile menționate pe Site la momentul plasării Comenzii. Vom depune eforturi rezonabile pentru ca toate informațiile despre Produse (inclusiv prețul, disponibilitatea și caracteristicile) să fie corecte, actualizate și prezentate clar. În eventualitatea puțin probabilă a unor erori sau omisiuni în prezentarea Produselor, vom corecta informația în cel mai scurt timp posibil și, dacă ați plasat deja o Comandă afectată de astfel de erori, vă vom informa despre eroare și vă vom oferi opțiunea de a reconfirma Comanda corectată sau de a o anula cu rambursarea integrală a oricărei sume plătite.
  2. Livrarea și transferul proprietății: Ne asumăm responsabilitatea de a expedia și livra Produsele comandate și de a transfera proprietatea Produselor către dumneavoastră în momentul în care ați achitat integral prețul și ați primit produsele. Până la predarea bunurilor, noi suportăm riscurile de pierdere sau deteriorare a Produselor, conform legii. După predarea bunurilor, riscurile de pierdere sau deteriorare a Produselor sunt ale dumneavoastră.
  3. Emitere documente fiscale și contractuale: Ne obligăm să emitem pentru fiecare vânzare o factură fiscală valabilă (în format electronic sau pe hârtie). Factura va reflecta detaliile Comenzii (produse, cantități, prețuri, taxe) și va fi transmisă fie electronic la adresa de email furnizată, fie fizic împreună cu coletul.
  4. Garanția legală: Ne angajăm să respectăm obligațiile legale privind garanția legală de conformitate a Produselor, în condițiile legii.
  5. Dreptul de a modifica Site-ul, termenii și politicile: Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând structura, designul, funcționalitățile sau conținutul Site-ului, precum și de a întrerupe temporar sau permanent anumite funcții ale acestuia (pentru mentenanță, îmbunătățiri etc.), cu informarea prealabilă a Utilizatorilor atunci când este posibil. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a actualiza Termenii și Condițiile și politicile asociate (Confidențialitate, Cookies, etc.), pentru a reflecta eventuale schimbări legislative sau ale modului de operare.
  6. Dreptul de a refuza sau anula comenzi: Putem, în mod excepțional, să refuzăm acceptarea sau să anulăm o Comandă (chiar și după confirmare) în situații justificate, cum ar fi: erori evidente pe Site privind prețul sau caracteristicile Produselor; lipsa stocului pentru Produsul comandat; suspiciuni rezonabile de fraudă (de ex. utilizarea neautorizată a unui card bancar) sau informații furnizate de Client care se dovedesc false/incomplete; neacceptarea de către bancă a tranzacției; sau alte motive legale întemeiate. În orice astfel de caz, ne obligăm să vă informăm cât mai curând posibil și, dacă deja ați efectuat plata, să vă rambursăm integral sumele achitate pentru comanda respectivă.

 

DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ

 

  1. Furnizarea de informații corecte: În calitate de Client, vă obligați să furnizați informații complete, actuale și corecte atunci când vă creați un cont pe Site sau plasați o Comandă. Aceasta include, de exemplu, numele complet, adresa de livrare, adresa de facturare (dacă este diferită), adresa de email și numărul de telefon la care puteți fi contactat. Pentru persoanele juridice datele care sunt necesare sunt, de exemplu, denumirea, codul de identificare fiscală, sediul social, numărul de înregistrare la registrul comerțului, adresa de email și numărul de telefon la care puteți fi contactat. Aceste informații sunt necesare pentru procesarea eficientă a Comenzilor și comunicarea cu dumneavoastră. Orice modificare a informațiilor (de ex. schimbarea adresei de livrare) trebuie comunicată prompt Companiei pentru a evita livrări eronate.
  2. 2.     Respectarea comenzii minime. Clientul acceptă faptul că, în relație cu noi, comanda minima este de 53 lei, exceptând costurile de livrare.
  3. Respectarea confidențialității contului: Dacă vă creați un cont pe Site, sunteți responsabil să păstrați confidențialitatea datelor de autentificare (username și parolă) și să controlați accesul la contul dumneavoastră. Vă recomandăm să nu dezvăluiți nimănui aceste informații și să ne anunțați imediat în cazul suspectării oricărei utilizări neautorizate a contului. Sunteți responsabil pentru toate acțiunile efectuate din contul dumneavoastră (inclusiv plasarea de comenzi) dacă nu ați protejat corespunzător acreditările de acces.
  4. Plata Produselor comandate: Vă angajați să achitați prețul Produselor comandate, precum și eventualele taxe de livrare sau alte costuri comunicate, în conformitate cu metodele de plată acceptate și alese de dumneavoastră la momentul plasării Comenzii.
  5. Utilizarea corectă a Site-ului: Vă obligați să folosiți Site-ul numai în scopul pentru care a fost creat (informare, navigare, plasare comenzi). Este interzisă utilizarea Site-ului în mod abuziv, contrar legii sau bunelor moravuri – de exemplu, nu veți încerca să compromiteți securitatea Site-ului, să accesați date confidențiale, să postați conținut ilegal/defăimător (acolo unde sunt permise recenzii sau comentarii) sau să folosiți eventualele funcționalități interactive într-un mod care ar putea aduce prejudicii Companiei sau altor Utilizatori. De asemenea, vă angajați să nu copiați, distribuiți sau exploatați conținutul Site-ului în alte scopuri decât uzul personal, fără acordul nostru prealabil.
  6. Respectarea Termenilor și Condițiilor: Sunteți de acord să respectați prezentele prevederi contractuale pe toată durata utilizării Site-ului și derulării relațiilor comerciale cu noi. Neîndeplinirea obligațiilor asumate de dumneavoastră (cum ar fi furnizarea de informații false, nerespectarea condițiilor de plată, abuzuri, fraude) ne poate da dreptul de a vă suspenda sau închide contul, de a refuza onorarea unor comenzi viitoare și/sau de a introduce acțiuni judiciare pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
  7. Drepturile Consumatorilor: În calitate de Consumator (dacă sunteți persoană fizică ce cumpără pentru uz personal), aveți o serie de drepturi legale pe care le respectăm cu strictețe, printre care dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile, dreptul la garanția legală de conformitate de 2 ani pentru Produse, dreptul la protecția datelor cu caracter personal, precum și dreptul de a fi informat în mod corect și complet înainte de încheierea contractului (prin prezentul document și informațiile de pe Site). Totodată, aveți dreptul de a adresa reclamații și de a vă soluționa disputele în mod amiabil sau, dacă nu este posibil, apelând la entități SAL (soluționare alternativă a litigiilor) sau SOL (Soluționarea online a litigiilor).

 

DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

 

Nu putem garanta că produsele care s-au găsit la un moment dat pe site vor fi disponibile în orice moment pentru achiziționare. Nu vom avea nicio răspundere față dvs. în situația în care un produs nu se mai regăsește pe site. Deși vom încerca să avem în timp real pe site actualizate informațiile privind disponibilitatea produselor, nu putem garanta faptul că aceste informații vor fi actualizate, în orice moment. Toate comenzile vor depinde de existența produselor în stoc. 

 

Garanții. În măsura în care produsele sunt indisponibile, dar dvs. ați plasat deja comanda, vă vom informa cu privire la indisponibilitatea acestor produse și vă vom recomanda produse similare, la valoare egală sau apropiată care pot fi comandate. În măsura în care nu doriți să comandați produsele similare recomandate de noi, vom anula comanda, iar în măsura în care ați plătit deja prețul produselor, vom proceda la returnarea sumelor de bani în cel mai scurt timp.

 

PREȚUL PRODUSELOR. PLATĂ

 

Prețul produselor este afișat în lei pe site și include taxa pe valoare adăugată. În măsura în care există o eroare cu privire la prețul afișat pe site, vă vom aduce la cunoștință în cel mai scurt timp, urmând să vă returnăm suma de bani achitată suplimentar sau să vă solicităm o sumă de bani suplimentară. În măsura în care noul preț nu este mulțumitor pentru dvs., nu răspundeți la solicitarea noastră sau nu vă putem contacta, vă vom anula comanda și vă vom rambursa cât mai curând posibil suma de bani achitată.

 

Prețurile produselor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Comenzii dvs. i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.

 

Taxele de transport sau de livrare nu sunt incluse în preț, cu excepția anumitor oferte care vor fi aduse la cunoștința dvs., dacă va fi cazul, prin intermediul site-ului.

 

Plata produselor comandate se poate face astfel: prin plata cu cardul online, prin numerar la livrare sau prin transfer bancar.

 

Dacă optați pentru plata prin card bancar, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente de noi (e.g., fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre noi nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau puteți încerca din nou procesarea plății cu un card valid.

 

Restricționarea metodei de plată ramburs: Ne rezervăm dreptul de a restricționa opțiunea de plată prin ramburs clienților care refuză trei comenzi consecutiv sau care, în primele două comenzi plasate, nu acceptă primirea coletelor (ambele fiind refuzate). În asemenea situații, vom solicita plata în avans prin alte metode disponibile (de exemplu, card online sau transfer bancar).

 

POLITICA DE LIVRARE

 

Pentru București și anumite localități din Ilfov, comenzile plasate până la ora 11:00 se livrează în aceeași zi (cu excepția zilelor de weekend și a perioadelor cu volum mare de comenzi). Pentru restul țării, termenele de livrare sunt de aproximativ 24-48 de ore, fără a include weekendul. În cazul livrărilor internaționale, expediem prin DHL, cu o durată estimată de 2-3 zile de la momentul expedierii, sau prin DPD, cu un interval de 5-7 zile de la expediție.

 

 

În general, în zilele de sâmbătă și duminică nu se fac livrări. Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente de noi. Întârzierea livrării nu se va datora acțiunilor sau inacțiunilor noastre, ci unui eveniment exterior nouă, situație în care sunteți de acord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nicio circumstanță.

 

 

PLASAREA COMENZII

 

Plasarea unei Comenzi pe Site se poate face fie cu autentificare (prin contul de utilizator înregistrat), fie ca vizitator (fără crearea unui cont). Plasarea unei comenzi se poate realiza și prin telefon, rețele de socializare și e-mail.

 

Comanda minima este de 53 lei, exceptând costurile de livrare.

 

Procesul general de comandă pe Site presupune parcurgerea următoarelor etape principale:

 

  1. Selecția Produselor: Navigați pe Site și adăugați în coșul de cumpărături produsele dorite, selectând, acolo unde este cazul, cantitatea, mărimea, culoarea sau alte opțiuni disponibile. Site-ul va actualiza automat coșul și vă va permite să vizualizați în orice moment lista Produselor selectate, cantitățile și costurile aferente.
  2. Introducerea datelor de livrare și facturare: După finalizarea selecției Produselor, accesați coșul de cumpărături și inițiați procesul de comandă. Vi se va solicita să furnizați sau să confirmați detaliile necesare livrării (nume destinatar, adresă poștală, telefon de contact) și, dacă este cazul, datele de facturare (dacă doriți facturarea pe o altă adresă sau pe firmă). Vă rugăm să verificați cu atenție acuratețea acestor date pentru a evita întârzieri sau erori la livrare.
  3. Selectarea metodei de livrare și a metodei de plată: În funcție de opțiunile puse la dispoziție, alegeți metoda de livrare dorită și metoda de plată. Veți vedea în această etapă și costul de livrare aferent (dacă există).
  4. Revizuirea Comenzii și acceptarea Termenilor: Înainte de finalizarea Comenzii, veți avea posibilitatea să revizuiți sumarul acesteia – produsele comandate, prețurile unitare și totale, eventualele discounturi, costul livrării, adresa de livrare/facturare și metoda de plată aleasă. Este important să verificați această sinteză pentru a vă asigura că toate informațiile sunt corecte. Dacă doriți să faceți modificări, puteți reveni în pașii anteriori. În această etapă vi se va solicita și acceptarea Termenilor și Condițiilor (de obicei prin bifarea unei căsuțe de confirmare). Bifarea căsuței și trimiterea Comenzii echivalează cu acceptarea integrală a prevederilor prezentului document, care devin astfel parte integrantă a contractului la distanță.
  5. Finalizarea Comenzii: După confirmarea că datele sunt corecte și acceptarea termenilor, veți apăsa butonul de finalizare a Comenzii. În funcție de metoda de plată aleasă, este posibil să fiți redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți pentru introducerea detaliilor de plată (în cazul plății online cu cardul) sau veți primi instrucțiuni finale (de ex. pentru transfer bancar, vi se vor furniza coordonatele noastre bancare, iar pentru plata la livrare nu este nevoie de pași suplimentari în mediul online). În situația plății prin transfer bancar, Comanda va fi livrată doar după confirmarea plății.

 

Compania are dreptul de a anula Comanda plasată de către Client, transmițând o notificare prealabilă Clientului, fără nicio responsabilitate suplimentară din partea oricărei părți față de cealaltă, în afară de rambursarea sumei achitate, dacă este cazul, sau fără ca oricare parte să poată cere celeilalte despăgubiri, în următoarele situații: (1) refuzul băncii emitente a cardului Clientului de a aproba tranzacția, în cazul plății online; (2) invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți, în cazul plății online; (3) informațiile oferite de către Client, pe Site, sunt incomplete și/sau eronate; (4) Produsul nu mai este disponibil în stoc.

 

După ce comanda va fi procesată, Clientul va primi prin email și/sau prin SMS toate informațiile necesare privind livrarea coletului, în funcție de metoda selectată.

 

Încheierea contractului:După trimiterea Comenzii de către dumneavoastră, aceasta va fi preluată în sistemul nostru. În scurt timp, veți primi un email de confirmare a înregistrării comenzii, care atestă că am primit solicitarea dumneavoastră. Atenție: acest email nu constituie încă acceptarea finală a Comenzii de către noi, ci o confirmare automată că sistemul a înregistrat detaliile comenzii. Contractul la distanță dintre dumneavoastră și Companie se consideră încheiat în momentul în care vă trimitem o notificare ulterioară de confirmare explicită a Comenzii – de obicei sub forma unui email intitulat „Comanda confirmată” sau „Comanda este în curs de livrare”, care indică faptul că am acceptat comanda și am început procesarea livrării Produselor. În anumite cazuri, confirmarea poate fi făcută și telefonic (de exemplu, pentru verificarea unor detalii sau stocuri) sau implicit prin expedierea Produselor și emiterea facturii fiscale.

 

Ne rezervăm dreptul ca, anterior confirmării acceptării, să vă contactăm (prin email sau telefon) pentru verificarea sau clarificarea unor detalii legate de Comandă – de exemplu, disponibilitatea stocului, varianta de culoare/dimensiune, adresă incompletă, suspiciuni de comandă duplicat etc. În astfel de situații, vom amâna acceptarea finală până la obținerea informațiilor necesare. Dacă nu reușim să vă contactăm în mod rezonabil (de ex. în termen de câteva zile lucrătoare) folosind datele furnizate, Comanda poate fi anulată, cu informarea dumneavoastră prin email.

 

Disponibilitatea Produselor: Toate Produsele prezentate pe Site sunt, în principiu, disponibile pentru vânzare. În cazul puțin probabil în care unul sau mai multe produse din Comandă nu mai sunt disponibile (stoc epuizat temporar sau permanent) ori apar alte probleme care ne împiedică să onorăm Comanda (ex: eroare preț eronat), vă vom informa cât mai curând posibil. În funcție de situație, vă putem oferi opțiunea de a alege un produs alternativ comparabil sau de a aștepta reînnoirea stocului (dacă e cazul și se cunoaște un termen rezonabil) ori vom proceda la anularea parțială/totală a Comenzii, cu rambursarea sumelor achitate pentru elementele anulate. În orice caz, nu vom încheia contractul pentru produsele indisponibile, iar pentru restul Comenzii (dacă ați comandat mai multe produse) contractul rămâne valabil pentru produsele disponibile livrate.

 

FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT

 

Nu vom fi trași la răspundere pentru niciun fel de întârzieri sau nereușite în îndeplinirea serviciilor noastre, dacă intervine un caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră include, dar nu se limitează la schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, epidemii, pandemii, condiții meteorologice și acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet.

 

LIMITAREA RĂSPUNDERII

 

1. Companianu este și nu poate fi ținută responsabilă pentru daunele cauzate de erorile, inexactitățile sau neactualizarea informațiilor afișate sau păstrate pe Site, care nu se datorează neglijenței sale.

 

2. Dacă prețurile sau alte detalii legate de produse/promoții au fost afișate eronat, inclusiv din cauza introducerii greșite în baza de date, ne rezervăm dreptul de a anula livrarea produsului respectiv și de a informa clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp despre eroarea survenită, dacă produsul nu a fost livrat încă.

 

3. Prețurile Produselor de pe acest Site sunt informative până la momentul plasării Comenzii de către Client și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile afișate pe Site sunt valabile în perioada de timp specificată. Dacă nu se menționează o perioadă de timp, Prețurile de Vânzare sunt valabile în limita stocurilor disponibile.

 

4.  Imaginile sunt afișate pe Site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod datorită modificării caracteristicilor sau design-ului.

 

5. Compania își rezervă dreptul de a restricționa sau suspenda vânzarea Produselor către Clientul/Utilizatorul care utilizează site-ul într-un mod abuziv.

 

6. Compania nu este responsabilă pentru nicio pierdere, costuri, procese judiciare, pretenții, cheltuieli sau alte obligații, dacă acestea sunt generate direct din nerespectarea Termenilor și Condițiilor.

 

7. Compania nu își asumă responsabilitatea pentru daunele produse ca urmare a nefuncționării Site-ului, precum și pentru cele decurgând din imposibilitatea de a accesa anumite link-uri publicate pe Site.

 

8. Compania nu este responsabilă pentru disfuncționalitățile tehnice ale rețelei/echipamentelor care aparțin operatorilor de telefonie mobilă/procesatorului de plăți, etc.

 

GARANȚIA LEGALĂ

 

Conform OUG 140/2021, în cazul în care produsul prezintă defecte de conformitate care apar în perioada de garanție legală, Consumatorul are dreptul de a solicita, la alegere, repararea gratuită a produsului, înlocuirea produsului, o reducere a prețului sau rezoluțiunea contractului. Persoanele juridice nu beneficiază de garanție legală de conformitate. Garanția se acordă exclusiv pentru defectele de conformitate apărute din cauze neimputabile consumatorului (defecte de fabricație, vicii ascunse, neconcordanțe cu specificațiile declarate etc.).

 

Următoarele produse nu beneficiază de garanția legală de 2 (doi) ani: produse de unică folosință sau consumabile fără termen de folosință îndelungată (benzi, patch-uri, plasturi, aplicatoare, botosi de unică folosință, microbrush-uri, periute mascara, spatule de lemn, romanițe adeziv, etc). Aceste produse pot fi returnate către noi dacă nu sunt conforme într-un termen rezonabil de la livrare, conform Termenilor și Condițiilor de pe site-ul barhat.ro. Inexistența garanției legale nu afectează alte drepturi pe care le aveți în temeiul legislației consumatorilor, de exemplu dreptul de a achiziționa produse conforme.

 

Următoarele produse nu beneficiază de garanția legală de 2 (doi) ani: adezivi, șampoane, dezinfectanți, oxidanți și alte produse cu termen de expirare. În cazul acestor produse, garanția legală se întinde până la data expirării. Cu toate acestea, inexistența garanției legale nu afectează alte drepturi pe care le aveți în temeiul legislației consumatorilor, de exemplu dreptul de a achiziționa produse conforme.

 

Durata garanției legale. Durata garanției legale este de doi ani pentru persoane fizice sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care utilizează sau consumă produse în afara activității profesionale sau comerciale. Durata garanției curge de la data cumpărării sau de la data la care bunurile au fost livrate.

 

Prelungirea garanției. Termenul de garanție al produsului se prelungește cu timpul scurs de la data la care clientul a reclamat defectarea produsului și până la data repunerii acestuia în stare de funcționare.

 

Ieșirea din garanție și anularea acesteia:

 

1. Ieșirea din garanție și anularea acesteia se vor realiza în următoarele situații:

 

a) Nerespectarea condițiilor normale de manipulare, transport, întreținere și utilizare.

b) În cazul în care, pentru un anumit produs, se stabilesc condiții specifice de manipulare sau întreținere (ex.: produse cosmetice, adezivi, echipamente electrice, ustensile profesionale etc.), acestea vor fi detaliate în instrucțiunile de utilizare. Nerespectarea acestor condiții poate conduce la pierderea drepturilor de garanție.

c) Suprasolicitare sau utilizare excesivă. Nu sunt acoperite de garanție produsele care s-au defectat ca urmare a suprasolicitării sau utilizării necorespunzătoare ori în alte scopuri decât cele pentru care au fost concepute şi realizate.

d) Orice intervenții neautorizate, modificări sau reparații efectuate de personal neautorizat duc la pierderea garanției.

e) Nu fac obiectul garanției produsele deteriorate ca urmare a utilizării de accesorii sau consumabile necorespunzătoare.

f) Nu fac obiectul garanției deteriorările precum zgârieturile, loviturile, rupturile elementelor demontabile sau nedemontabile, care nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul achiziționării produsului.

g) Expunere la Condiții Extreme. Daunele cauzate de expunerea la temperaturi extreme, umiditate excesivă, coroziune, oxidare sau alte condiții ambientale extreme nu sunt acoperite de garanție.

h) Garanția nu acoperă uzura normală, consumabilele (ex.: filtre, perii, soluții, piese care se consumă în mod obișnuit) sau deteriorările cauzate de factori externi (șocuri mecanice, căderi, intervenții necorespunzătoare, manipulare eronată, depozitare inadecvată, condiții improprii de temperatură/umiditate, fluctuații de tensiune etc.).

i) în alte cazuri prevăzute de lege.

 

2. Ieșirea din garanție nu afectează alte drepturi pe care le aveți în temeiul legislației consumatorilor.

 

CONTACT: Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, pentru exercitarea drepturilor legale ne poți contacta la  adresa office@barhat.ro.

 

 

 

DREPTUL DE RETRAGERE

 

Potrivit OUG 34/2014, dacă sunteți consumator (persoana fizică) aveți dreptul de a vă retrage din contract, fără vreun motiv anume, în termen de 14 zile din ziua în care dumneavoastră sau o terță parte mandatată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, a intrat în posesia fizică a produselor. Dreptul de retragere nu se aplică persoanelor juridice.

 

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Consumatorul trebuie să notifice Vânzătorul cu privire la decizia sa neechivocă de a se retrage, înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Această notificare se poate face prin completarea formularului de retragere pus la dispoziție în Anexă la acest document și expedierea lui pe email către office@barhat.ro, printr-o declarație clară trimisă pe email/poștă în care își exprimă decizia de retragere sau prin orice altă metodă permisă de lege.

 

Confirmarea retragerii: Vânzătorul va confirma primirea solicitării de retragere, de obicei prin email, și va comunica Consumatorului detaliile privind procedura de returnare a produselor (dacă este cazul).

 

Obligațiile Consumatorului în caz de retragere: Odată ce a notificat retragerea, Consumatorul are obligația să returneze produsele fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care a comunicat decizia de retragere​.

 

Se consideră respectat termenul dacă produsele sunt expediate înapoi Vânzătorului înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Produsele se vor trimite la adresa: [Adresă retur a Vânzătorului]. [RS1] Cheltuielile directe de returnare (transportul returului) sunt, în mod implicit, în sarcina Consumatorului, conform legii, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă suportarea lor sau nu a informat Consumatorul că aceste costuri cad în sarcina sa.

 

Vânzătorul poate oferi, cu titlu de facilitare, servicii de preluare a returului prin curier propriu sau contractat, dar costul acestui serviciu (dacă există) va fi dedus din suma de rambursat sau achitat separat de Consumator, cu acordul prealabil al acestuia.

 

Consumatorul este rugat să returneze produsul în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele și documentația cu care a fost livrat, pe cât posibil.

 

Obligațiile Vânzătorului în caz de retragere: În urma retragerii valabile din contract, Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Consumatorului, inclusiv, dacă este cazul, costurile livrării inițiale către Consumator​ (dacă s-au perceput astfel de costuri). Atenție: Dacă Consumatorul a ales în mod explicit un tip de livrare mai costisitor decât livrarea standard oferită de Vânzător (de exemplu livrare în regim de urgență sau serviciu premium), Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costul suplimentar aferent modului de livrare special ales – va rambursa doar echivalentul costului livrării standard obișnuite.

 

Rambursarea sumelor se va face fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în maximum 14 zile de la data la care Vânzătorul este informat de decizia de retragere​. Totuși, conform art. 13 din OUG 34/2014, Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării efective a bunurilor returnate sau până la primirea unei dovezi din partea Consumatorului că a expediat bunurile.

 

Suma va fi rambursată folosind aceeași modalitate de plată folosită de Consumator la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Consumatorul este de acord cu o altă modalitate de rambursare (de ex. transfer bancar într-un anumit cont indicat). Nu se vor percepe comisioane Consumatorului pentru efectuarea rambursării. Dacă plata inițială a fost efectuată ramburs (numerar la livrare), rambursarea se va face preferabil prin transfer bancar în contul IBAN furnizat de Consumator.

 

Excepții de la dreptul de retragere:  Conform art. 16 din OUG 34/2014, există situații în care dreptul de retragere în 14 zile nu se aplică, în special din motive de protecție a sănătății și igienă. Prin urmare, produsele sigilate care intră în contact direct cu pielea, părul sau mucoasele și nu pot fi returnate în condiții de igienă, precum și produsele personalizate ori cu termen scurt de valabilitate, sunt exceptate de la dreptul de retragere.

În particular, nu se acceptă returul (decât dacă sunt nefolosite și cu ambalajul integral sigilat) pentru:

 

  1. Adezivi, soluții sau alte produse lichide destinate aplicării pe piele, gene, sprâncene, zone sensibile (ex.: adezivi de extensii, removere, soluții de laminare, vopsea, primer, șampon etc.). Odată desfăcut/folosit recipientul, nu mai poate fi returnat în scopuri igienice.
  2. Consumabile de unică folosință (plasturi, patch-uri, microbrush, benzi medicale, perițe, aplicatoare cosmetice etc.), dacă ambalajul a fost desfăcut și produsul nu se mai poate revinde în condiții de siguranță.
  3. Extensiile de gene și buchetele premade, în situația în care sigiliul casetei a fost desfăcut, iar produsul intră în contact cu zona ochilor și nu mai poate fi igienizat pentru revânzare.

 

Aceste produse se consideră compromise din punct de vedere igienic după desigilare, motiv pentru care nu pot fi returnate dacă sigiliul/ambalajul a fost îndepărtat sau produsul a fost folosit. Vă rugăm să verificați cu atenție descrierea și compatibilitatea înainte de a deschide astfel de produse. În cazul produselor intacte (sigilate) care nu au intrat în contact cu zona de aplicare, retragerea este posibilă, cu respectarea condițiilor generale de retur.

 

RETURNAREA PRODUSELOR NECONFORME

 

Distinct față de dreptul de retragere al consumatorilor, Clienții au dreptul la retur dacă produsele primite sunt defecte, deteriorate sau nu corespund descrierii/comenzii (de ex. ați primit alt produs decât cel comandat, cantitatea diferă, produsul prezintă defecte de fabricație sau daune de transport). În astfel de cazuri, vă rugăm să ne contactați în termen de maximum 14 zile calendaristice de la descoperirea neconformității pentru a demara procedura de retur. Depășirea termenului de 14 zile calendaristice ne dă dreptul să respingem solicitarea de retur cu excepția situațiilor în care legea impune un termen mai îndelungat pentru sesizarea neconformităților (de exemplu, în cazul garanției legale de conformitate). Vă încurajăm să semnalați orice problemă de calitate imediat ce o constatați, pentru a putea interveni prompt prin reparare, înlocuire sau rambursare, după caz.

 

În orice caz, produsele achiziționate se pot returna numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost recepționate, adică au eticheta originală intactă, includ toate accesoriile aferente, nu prezintă urme vizibile de deteriorare, nu au suferit intervenții neautorizate și nu încalcă indicațiile de utilizare, iar ambalajul nu este deteriorat și nu există semne de șocuri mecanice sau electrice. Produsele care nu îndeplinesc aceste condiții nu vor fi acceptate la retur, excepție făcând situațiile în care neconformitatea a fost semnalată în mod legal (de exemplu, defecte de fabricație sau erori de livrare).

 

PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

 

Întregul conținut al site-ului este proprietatea intelectuală a Companiei. Site-ul poate fi folosit de către terți doar pentru informare și/sau plasare de comenzi.

 

Utilizatorii site-ului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral site-ul, reproduce parțial și/sau integral site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră contrară intereselor Companiei, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.

 

Orice conținut (incluzând, dar fără a se limita la baze de date, elemente de grafică, mărci, conținut juridic) este proprietatea intelectuală a Companiei. Întregul site este protejat de Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, ne rezervăm dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele judiciare pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorului.

 

CLAUZE FINALE

 

Acești Termeni constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi noi în ceea ce privește obiectul oricărui Contract și înlocuiește orice alt acord, orice altă înțelegere anterioară verbală sau scrisă dintre dumneavoastră și noi.

 

Acest Contract are caracter obligatoriu. Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris. Noi putem transfera, cesiona, greva, subcontracta sau înstrăina în orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile noastre care decurg din Contract. 

 

Prezentului Contract, precum și oricărei utilizări a site-ului li se vor aplica legea română. Orice litigiu între noi va fi supus spre soluționare instanțelor române.

 

Termenii și Condițiile se arhivează electronic pe Site, iar clientul îl poate consulta în orice moment pe Site. Termenii și Condițiile aplicabili relației contractuale sunt cei acceptați de Client la data plasării comenzii.

 

Contact și asistență: Pentru orice întrebări, nelămuriri sau solicitări legate de Termeni și Condiții, ne puteți contacta la:

 

  • Email: office@barhat.ro
  • Telefon: +40 (749) 138 080
  • Adresă: Jud. Ilfov, Oras Pantelimon, Str. Sf. Gheorghe, nr. 119-15, Constructia C1

 

 

 

 

 

 

ANEXĂ

Model formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

Către:   BARHAT LASH SRL

Sediul: Jud. Ilfov, Oras Pantelimon, Str. Sf. Gheorghe, nr. 119-15, Constructia C1

E-mail: office@barhat.ro

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor bunuri:      ________________

Comandate la/primite la (*)        _______________

Numele consumatorului             _________________

Adresa consumatorului _________________

Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este notificat în scris) __________

Data _______________

 

(*) A se elimina după caz

 

 


 [RS1]Indicați, va rog, adresa de retur

tiktok