Pe lângă cursul de specializare, tehnicile dobândite pe parcurs și materialele de lucru achiziționate de la producători recunoscuți internațional, în meseria de lash-artist lucrul esențial rămâne păstrarea unei bune relații cu clientele tale. În acest articol, îți vom oferi câteva sfaturi care să te ajute să excelezi la acest capitol. 

 

Sfaturi pentru a avea o bună relație cu clienții dacă ești lash-artist

 

În primul rând, ca în orice alt aspect al vieții, comunicarea reprezintă calea către succes. Prin urmare, este important să nu pierzi din vedere faptul că relația dintre tine și clientele tale este cea care primează în fața întregii tale experiențe propriu-zise. Pentru a putea ajunge cu ușurință la un numitor comun, chiar și în cazul clientelor mai puțin flexibile, iată ce îți sugerăm: 

 

  1. Promovează-te prin orice mijloc

 

Până să ajungi să ai o sesiune de consultanță cu o clientă, este necesar să îți promovezi mai întâi afacerea. Felul în care faci acest lucru, tonalitatea utilizată în postările de pe internet sau aspectul cărților de vizită îi vor ajuta pe ceilalți să își dea seama dacă ești persoana potrivită pentru ei. 

Așadar, asigură-te că reușești să creezi imaginea pe care ți-o dorești despre tine prin intermediul promovării online și offline. Nu ezita să vorbești despre meseria ta atunci când întâlnești oameni noi, deoarece nu știi niciodată cine ar putea fi interesat de extensiile de gene sau poate oferi o recomandare. 

 

  1. Păstrează un ton friendly în conversații

 

Următorul pas, după promovare, este momentul când vei fi contactată pentru a programa o ședință de aplicare a extensiilor de gene. Este extrem de important să ai un ton friendly, astfel încât viitoarele clientele să resimtă încântare atunci când vin spre salonul în care lucrezi. 

Chiar dacă tehnologia nu ne ajută întotdeauna să transmitem anumite mesaje așa cum ne-am dori, nu neglija importanța felului în care vorbești și asigură-te că ai ales cuvintele potrivite pentru a-ți demonstra disponibilitatea și pasiunea față de job. În special dacă nu poți programa o ședință la ora și data indicate de clientă, încearcă să găsești cât mai repede o soluție astfel încât să denote interesul vostru comun. 

 

  1. Nu neglija comunicarea online

 

În era în care trăim, relațiile dintre oameni pot la fel de bine să fie consolidate online precum în viața de zi cu zi. Pentru a-ți crește portofoliul de cliente, nu neglija importanța formării unei comunități online. Paginile de Facebook, Instagram sau TikTok, clipurile, pozele și story-urile postate cu regularitate vor fi de folos pentru a-ți atinge obiectivele profesionale. 

Este la fel de important să comunici cu potențiale cliente și prin intermediul online-ului, deoarece vor fi mult mai tentate să programeze o ședință de înfrumusețare la tine. Poți face acest lucru prin live-uri cu sesiuni de Q&A sau prin a porni diferite discuții care să aibă la bază extensiile de gene

 

  1. Colaborează cu clientele tale

 

Atunci când așteptările sau dorințele unei cliente nu corespund cu aspectul genelor sale naturale sau fizionomia pe care o are, este important să tratezi acest aspect cu delicatețe și să oferi alternative de extensii de gene mai potrivite. Cu siguranță preferințele clientei vor fi pe primul loc, însă o astfel de discuție nu ar trebui niciodată purtată în contradictoriu - dimpotrivă!

Demonstrează-le clientelor tale faptul că ești foarte implicată în munca pe care o depui, realizează o hartă a genelor lor și utilizează toate opțiunile pe care le ai la îndemână pentru a ajunge la un rezultat ideal. De exemplu, există anumite aplicații pe telefonul mobil care îți arată cum ar arăta clienta cu diferite tipuri de extensii.

O situație des întâlnită este cea a clientelor care poartă frecvent ochelari de vedere. În acest caz, cele mai potrivite tipuri de extensii sunt cele mai curbate și extinse spre colțurile ochilor. Având astfel de noțiuni în minte, transmite mesajul pe un ton cald și empatic și oferă-i clientele toate informațiile de care are nevoie pentru a găsi împreună cea mai bună soluție. 

 

  1. Păstrează legătura și după aplicarea genelor

 

Faptul că îți vei arăta disponibilitatea chiar și după ce ședința s-a încheiat te va ajuta să păstrezi o clientelă bine închegată și te va aduce cu un pas mai aproape de succesul dorit. Chiar dacă majoritatea clientelor vor reveni în curând la o ședință de întreținere, menționează faptul că îți pot adresa întrebările pe care le au referitor la extensii chiar și când nu sunteți față în față. 

Nu uita să le menționezi fiecăreia că întreținerea extensiilor după aplicare joacă un rol esențial în păstrarea aspectului dorit. Pentru a păstra o comunicare cât mai eficientă și clară, poți să printezi o fișă cu instrucțiuni de îngrijire pe care să o oferi clientelor în urma ședințelor voastre. Chiar și atunci când întâlnești cliente nemulțumite de rezultatul final, oferă validare experienței lor și păstrează același ton friendly pentru soluționarea problemelor. 

 

Ține cont de aceste sfaturi și creează-ți brandul personal la care ai visat mereu. Atât timp cât implicarea și pasiunea ta sunt vizibile cu fiecare ocazie, relația ta cu clienții va fi mereu de bună calitate.