Chiar dacă îți dedici timpul perfecționării tehnicilor utilizate în aplicarea extensiilor de gene, viitoare tale cliente au nevoie să afle de pasiunea ta prin toate modalitățile care îți stau la îndemână. Deși ambiția și implicarea sunt doi factori de bază pentru a excela în orice domeniu, în acest articol îți vom oferi câteva sfaturi care să te aducă mai aproape de succes. 

 

Cum îți formezi un portofoliu de cliente ca lash-artist?

 

Poziționarea spațiului de lucru

 

În primul rând, spațiul în care îți desfășori activitatea este vital pentru a putea avea succes în această meserie. Fie că ai închiriat un spațiu într-un salon profesionist, fie că ai dedicat o încăpere din propria locuință acestui scop, aspectul locației și proximitatea față de centrul orașului în care locuiești vor reprezenta mereu factori importanți în procesul decizional al clientelor. 

Asigură-te, așadar, că spațiul tău de lucru este ușor accesibil, iar felul în care arată și facilitățile existente favorizează atragerea clientelei. Este necesar ca această încăpere să fie bine iluminată, fie natural, fie cu ajutorul lămpilor speciale de care vei avea nevoie oricum, cât și bine aerisită. Poți controla umiditatea din cameră cu ajutorul unui dezumidificator, iar temperatura poate fi mențină la un nivel optim cu ajutorul aerului condiționat sau a radiatoarelor electrice, pe timp de iarnă. 

Investește într-un higrometru și termometru de calitate, astfel încât să știi tot timpul care este nivelul de umiditate și temperatură. Nu în ultimul rând, acest lucru va fi de folos pentru depozitarea corespunzătoare a materialelor tale de lucru. După cum știi deja, este necesar ca adezivul pentru gene să fie ferit de lumină, umiditate sau temperaturi ridicate pentru a-și putea păstra consistența.  

 

Nivelul de confort fizic și psihic oferit clientelor

 

La fel de important este și patul pe care îl alegi pentru cliente. Acesta trebuie să fie suficient de confortabil și să aibă o husă impermeabilă care să îl protejeze. Poți folosi huse de unică folosință, astfel încât să lucrezi cât mai igienic pentru fiecare ședință. Totodată, decorul spațiului în care lucrezi trebuie să ofere o stare de confort fizic, dar și să exprime profesionalism pentru cliente.

De exemplu, înrămează diploma obținută în urma cursului de calificare pe care l-ai urmat și prinde-o pe un perete. Achiziționează mici decorațiuni interioare precum o vază, un bibelou sau un ghiveci cu flori. Poți crea o atmosferă plăcută prin intermediul muzicii care să se audă în surdină sau a bețișoarelor parfumate. 

Astfel de detalii vor ajuta clientele să se simtă în largul lor atunci când pășesc în spațiul tău de lucru, ceea ce le va face să revină cu drag la tine. 

 

Implicarea ta în spațiul digital

 

După ce ai pus la punct aspectul încăperii în care vei lucra, iar fiecare instrument de lucru este depozitat într-un mod ordonat și eficient, poți începe să te promovezi prin intermediul rețelelor sociale. Fă-ți un cont de business pe Instagram și Facebook și începe să postezi fotografii ce indică activitățile desfășurate de tine. 

Chiar dacă nu ai avut nicio clientă până acum, nu este greșit să postezi inclusiv poze cu manechinul pe care îl utilizezi pentru practica aplicării extensiilor de gene. Orice informație utilă pe care o deții despre meseria ta poate fi împărtășită pe rețelele de socializare, astfel încât să atragi atenția celor interesați.

După ce ți-ai construit o comunitate mică online, poți începe să faci live-uri cu întrebări primite de la posibile viitoare cliente. Ai grijă să specifici peste tot care este adresa exactă a locației, numărul la care poți fi contactată și intervalul de timp în care ești disponibilă pentru programări. Cu siguranță creșterea unei astfel de comunități va dura ceva timp, însă vizibilitatea online poate fi o sursă foarte bună pentru atragerea clientelor când ești la început de drum

 

Realizarea publicității offline

 

Chiar dacă trăim într-o eră digitală, recomandările de la persoană la persoană reprezintă în continuare o metodă eficientă de a-ți crește portofoliul de cliente. Îți recomandăm să realizezi cărți de vizită și afișe pe care să le expui în locuri în care crezi că ar putea exista potențiale cliente. 

Nu ezita să le vorbești cunoscuților despre meseria de lash-artist și să-i încurajezi să ofere cartea ta de vizită mai departe. De asemenea, nu te sfii să participi la evenimente live care țin de zona de beauty, întrucât nu știi niciodată ce poate rezulta dintr-o conversație cu oameni noi. Atât timp cât îți aduci contribuția personală în ceea ce privește promovarea afacerii tale, cu siguranță vei începe să te bucuri și de succes. 

 

Nu uita că profesionalismul trebuie să fie, în esență, cartea ta de vizită. Atât timp cât clientele care vin la tine sunt mulțumite de rezultatul final, cu siguranță acestea te vor recomanda mai departe. Ține cont de regulile desfășurării meseriei de lash-artist pentru a putea excela în acest domeniu așa cum îți dorești.